A jednak! T-Mobile Ekstraklasa w FIFIE 14

545203_10151571670511345_1439736080_n

A jednak – EA Sports doszło do porozumienia z Ekstraklasą S.A. i w najnowszej odsłonie gry FIFA pojawi się nasza rodzima liga. To bardzo dobra informacja nie tylko dla kibiców, ale także firm związanych z polskimi klubami.

W połowie sierpnia pojawiła się informacja, że w FIFIE 14 pojawi się w pełni licencjonowana reprezentacja Polski. Pisałem wtedy, odnosząc się do niezbyt optymistycznych informacji dot. licencji na Ekstraklasę: „Czy wśród osób decyzyjnych Ekstraklasy S.A. nie ma nikogo, kto dostrzegłby ogromny potencjał marketingowy takiej współpracy? Jak informował serwis Gram.pl FIFA 13 w Polsce sprzedała się w liczbie ponad 200 000 egzemplarzy, a na świecie trafiła do ponad 12 milionów graczy! Trudno o lepszy kanał dotarcia do kibiców i promocji rozgrywek. Ekstraklasa S.A. zdaje się chyba tego nie dostrzegać.”

Na szczęście udało się i w FIFIE będziemy mogli podbijać Polskę i Europę naszym ulubionym klubem. Dla kibiców z pewnością do duża frajda, a jeszcze większa dla sponsorów polskich klubów. Szczególnie tych, których logotypy znajdują się na koszulkach – dzięki porozumieniu z EA zyskali oni nowy, bardzo skuteczny kanał komunikacji wizerunkowej. Kto wie – może dzięki temu kolejne firmy zdecydują się wesprzeć któryś z polskich zespołów?

 

Ten wpis Wiktora Cegły, osoby związanej od wielu lat z branżą elektronicznej rozrywki w Polsce, potwierdza ten tok rozumowania. Wizerunkowa obecność w jednej z najpopularniejszych gier komputerowych świata to poważny argument w rozmowach z potencjalnymi sponsorami.

Oby jak najdłużej!